Wednesday, September 22, 2010

MASS1001 : Aku Yang Mengetahui Tapi Melengahkan Lagi..

Author : Mohamad Azhaari Shah.
Title : Aku Yang Mengetahui Tapi Melengahkan Lagi



Aku yang belum sedia,

mengetahui hari itu kian tiba,

namun hati ku masih dilitupi dunia,

menanti ku saban hari,

menanti kunci memerdekakan hati.

Aku berasa hina.



aku yang melihat dari setiap penjuru,

ke timur ini setiap jari menuju,

apakah lagi yang aku tunggu?

Namun hingga kini aku masih termangu.




aku yang tidak layak,

didalam diri hanya penuh noda dan dosa,
peninggalan semalam,

hanya mampu meniupkan semangat jihad untuk kalian,

agar tertegak nanti khilafah yang kita rindui.

kini laungan khaybar khaybar ya yahuud,

jaisyu Muhammad saufa ya'ud,

berteriakan di segenap pelusuk dunia,

menuntut umat bersama mereka,

merangkaklah kita walaupun diselubungi salji,

kerana pada mereka ada Khalifah Allah.



Wahai Sahabat ku yang terpilih,

kentalkan hati,

kuatkan tekad,

tuntutlah hadiah tak ternilai al firdausi,

berjuanglah kamu disisi imam yang terakhir,

memerangi si buta dan cacat.

maafkan aku yang tidak terdaya ini.


created at 2:20PM 1/9/2010

No comments:

Post a Comment