Tuesday, September 21, 2010

Seruan al-Quds !

Aku harap kamu di sini
Bersama denganku pada detik ini
Merasai perit hidupku di sini
Mendengar teriakan batinku di sini

Aku harap kamu di sini
Bersama denganku di tempat ini
Melihat tangis darahku di sini
Mencium wangi syuhada ku di sini


Wahai kamu yang aku harapkan !
Datanglah bersamaku di sini !
Bawalah bala tenteramu ke sini !
Ayuh !
Selamatkanlah aku di sini!

Wahai kamu yang aku harapkan !
Serulah para pemuda mu !
Bangkitkan nafsu jihad mereka !
Ayuh !
Perangilah si laknatullah itu di sini !

Wahai kamu yang aku harapkan !
Sedarkah kamu !
Kamu telah memberikan aku harapan !
Sampai bila aku harus menunggu !
Kapan tentera kamu ke mari !
Berapa ramaikah pemuda yang akan kamu hantar !


Sedarkah kamu bahawa aku mengharapkan kamu ?
Aku berharap kepada kamu !
Selamatkan  saudara kamu di sini !
Kabulkan harapan saudara kamu di sini !

Wahai kamu yang masih di situ !
Datanglah bersamaku !
Dekatilah aku di sini !
Marilah !
Mari lontarkan batu bersama !
Mari semangatkan jiwa-jiwa pejuang di sini !
Mari kuburkan si laknatullah itu di rumah ini !!
Ya !
Kuburkan mereka di rumahku !
Hinakan mereka !
Kerana mereka membunuh ayah dan ibuku !
Kerana mereka menodai anak gadisku !
Kerana mereka menyiksa mati para pemudaku !


Wahai kamu yang aku harapkan !
Aku harap kamu di sini
Bersama denganku pada detik ini
Bersama denganku di tempat ini
Ayuh !
Marilah !
Aku mengharap kepada kamu, wahai saudaraku !

~  29 RAMADHAN 1431 H
    7 September 2010     
     09: 45 : 59

No comments:

Post a Comment